نوشته شده توسط : سیمین

 

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل تور کیش به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحی ساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

_پارمیس.jpg

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل لارا هاردیانوس آنتالیا :

این هتل تور آنتالیا با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است .

امکانات هتل :

استخر در فضای باز ، استخر مخصوص کودکان ، رستوران ، از دیگر امکانات این هتل تور آنتالیا می توان به زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی ، سونا و اتاق ماساژ نام برد . اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس است . 

 -لارا-هادریانوس.jpg

-لارا-هادریانوس1.jpg 

 امکانات اتاق ها :

هتل لارا هادریانوس دارای 132 اتاق ، اتاقهای هتل لارا هادریانوس همگی دارای بالکن ، تلویزیون ، گاو صندوق برای مسافران تور آنتالیا می باشد .

امکانات هتل برای مسافرین کوچک :

 استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری دارد.

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا هاردیانوس آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است . 

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

-هیمروس-بیچ-آنتالیا3.jpg

امکانات هتل : 

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی برای مسافران تور آنتالیا و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

1هتل-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ، تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها برای میهمانان تور آنتالیا قابل استفاده می باشد .

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج دبی,هتل های پنج ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 94

تور دبی آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان میهمانان تور کیش به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_1.jpg

هتل اسپادانا کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا گردیده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و دارای 79 اتاق است که در مجموع 221 تخت خواب را دارا می باشد. یکی از مزایای هتل که می توان به آن اشاره نمود مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد است از این رو میهمانان تور کیش می توانند در هتل هم به تفریح بپردازند. فاصله هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

آدرس هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

_اسپادانا_کیش_2.jpg

_اسپادانا_کیش_3.jpg

_اسپادانا_کیش_4.jpg

_اسپادانا_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش , هتل های 3 ستاره کیش , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از 153 اتاق و 3 عدد سوییت تشکیل شده است. این هتل در میدان تقسیم واقع شده است. هتل تکسیم گونن استانبول چند رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی در آن برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. یکی از رستوران های این هتل در پشت بام قرار گرفته است. یک سالن ورزشی بدنسازی نیز در هتل برای میهمانان تور استانبول تدارک دیده شده است.

_تکسیم_گونن_استانبول_1.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول:

رستوران،استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ،سرویس اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، لباسشویی، آرایشگاه، اتاق های ویژه عروس و داماد، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، تهویه، بار، گرمایش، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی و...

_تکسیم_گونن_استانبول_3.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرا رز استانبول

هتل 4 ستاره پرا رز استانبول در منطقه تپه باشی بنا شده است. این هتل در 3 کیلومتری میدان استقلال قرار دارد و با برج گالاتا 3 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. این هتل در مجموع از 52 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان میهمانان تور استانبول وجود دارد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. 

_پرارز_استانبول_1.jpg

_پرارز_استانبول_2.jpg

_پرارز_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پرا رز استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، بار، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی و بخار، محل نگهداری کودکان، لاندری، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، صرافی، پارکینگ، کافی شاپ، صندوف امانات، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، یخچال، اتاق بخار، استخر روباز و سرپوشیده، اینترنت و...

_پرارز_استانبول_4.jpg

_پرارز_استانبول_5.jpg

_پرارز_استانبول_6.jpg

 

هتل پارک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره پارک سیتی استانبول در سال 2010 در 500 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در 5 کیلومتری این هتل ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار گرفته است. در 20 متری این هتل تور استانبول وسایل حمل و نقل عمومی و ایستگاه مترو در 100 متری وجود دارد. در 2 کیلومتری هتل پارک سیتی بازار بزرگ و برج گالاتا 5 کیلومتری هتل می باشد. فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و فرودگاه سابیها گوچن تقریبا 55 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل پارک سیتی برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

_پارک_سیتی_استانبول_1.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_2.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پارک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، بار، تهویه، اتاق های خانوادگی، خدمات خانه داری، صرافی، خشکشویی، سرویس نگهداری از کودکان و...

_پارک_سیتی_استانبول4.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_5.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_6.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_7.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()