نوشته شده توسط : سیمین

هتل جمیرا بیچ دبی


هتل جمیرا بیچ دبی واقع در جمیرا دبی می باشد این هتل زیبا و مجلل با طراحی خاص و زیبا که نمایشی از همکاری عناصر طبیعی مانند آب , خاک , آتش و باد می باشد و دارای  600 اتاق رو به دریا با منظره زیبای هتل برج العرب و سوئیت و همچنین 19 ویلا با استخر های اختصاصی در کنار ساحل میباشد که شامل 12 زمین با باغ های بسیار زیباست. هتل جمیرا بیچ دبی نزدیک  به پارک آبی وایلدوادی، رستوران های بین المللی و  دارای ساحلی منحصر بفرد واقع است. و همین طور رستوران هتل با طراحی زیبا در داخل هتل و یکی در فضای باز با بالکنی بزرگ و زیبا با منظره ی درخت های جنگلی و جوی بسیار زیبا که از کنار آن میگذرد زیبایی آن را دوچندان کرده است طراحی شده است.اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار مهیج و دل پذیر می باشد.

  



امکانات هتل جمیرا بیچ دبی : 
صبحانه مجلل ، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی ،دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ، اینترنت پر سرعت در اتاقها و تمامی فضای هتل برای میهمانان تور دبی رایگان می باشد  پارک آبی رایگان , و سرویس رایگان به مرکز خرید امارات مال، پارکینگ خصوصی رایگان (رزرو در مورد نیاز)، نگهداری از کودک، و همچنین ترانسفر اختصاصی مجلل رفت و برگشت با هزینه  رایگان برای مسافران تور دبی در نظر گرفته شده است
 

 

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی با دو کیلومتر ساحل اختصاصی و همه اتاق ها با بالکنی اختصاصی منظره ای مشرف به دریای خلیج فارس یکی از لوکس ترین و شیک  ترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد با رستوران هایی دارای انواع غذاها از سراسر جهان برای مسافران تور دبی  می باشد.

 

خدمات هتل القصر دبی :

این هتل خدمات بزرگی همچون استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز و دارای پارک آبی و تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره نمود. کارکنان ای هتل به چند زبان روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی مسلط می باشند و مسافران تور دبی به راحتی می توانند با انها صحبت کنند

 

  

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال ماروج روتانا دبی

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی واقع در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مقابل برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبیتا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط ارام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها وفروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای میهمانان تور دبی فراهم می سازد.

امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی:

استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، باغ ، فروشگاه هاي متعدد ، صرافي ، سالن کنفرانس مجهز ، اجاره اتومبيل ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، رستورانهای متعدد ، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی ، ماساژ و اسپا ، محوطه حمام آفتاب ، کافه استخر ، بار ، ترانسفر فرودگاهی ، ساحل و مراکز خرید و ... از جمله امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی برای گردشگران به شمار می رود .

 

مطالب مرتبط:

 

تور دبی تابستان 95    

 

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال ماروج روتانا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه  آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و  توجه مسافرانتور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95    

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نمای برج خلیفه دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب و تمیز دبی می باشد که در نزدیکی مرکز ال قریر و باشگاه گلف امارات دبی قرار گرفته است. هتل صدف دبی  دارای ۴۵ اتاق تمیز و مرتب است که همگی دارای فضایی آرام و مدرن با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از خدمات این هتل فروشگاه هاي متعدد, آرايشگاه زیبایی, بيليارد, ماساژ درمانی, ترانسفر فرودگاه و .. که مخصوص مسافران تور دبی می باشد. هتل صدف دبی در نزدیکی بازار مرشید و گلد سوک معروف دبی قرار دارد و ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل می باشد که با کمی پیاده روی مسافران تور دبی به آن می رسند و همچنین با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید.

 

امکانات هتل صدف دبی:

پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، رختشوی خانه، مرکز تجاری، رستوران، ماساژ، خدمات تورها, بیلیارد و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی در شمار هتل های  3 ستاره دبی قرار دارد و درست روبروی رودخانه واقع شده است از این رو مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل برای مسافران تور دبی نمایان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو باعث جلب توجه گردشگران تور دبی به این هتل گردیده است تا بتوانند با هزینه ای بسیار اندک به دیگر نقاط مختلف دبی سفر کنند. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده است و دارای 142 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در طبقه دهم این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

امکانات هتل سنت جورج دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، روم سرویس شبانه روزی، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در قلب شهر دبی و منطقه دیره واقع شده است و یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است از این رو مورد توجه مسافران تور دبی قرار دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها 10 دقیقه می باشد . از امتیازات این هتل برای مسافران تور دبی می توان به سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی بوده  و پارک ساحلی الممزر که تفرجگاهی بی نظیر می باشد ، اشاره نمود . هتل دارای 80 اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار می باشد که در شرایطی استاندارد و فضایی بکر و راحت آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی,هتل های 4 ستاره دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابن بطوطه گیت دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 5 ستاره ابن بطوطه گیت است که در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. هتل ابن بطوطه گیت دبی ۳۹۶ اتاق بزرگ و شیک با امکانات کامل و دکارسیون شیک و مدرن طراحی و در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل برای راحتی مسافران تور دبی سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بطوطه دبی که در کنار آن است فراهم کرده است. از امکانات تفریحی و آبی هتل ابن بطوطه گیت دبی ماساژ ، استخر ۴ فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف, گیم نت ، کلوپ با DJ و ... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 7 رستوران که هر کدام انواع غذاهای متفاوت ایتالیایی, بین المللی, سنتی و همراه با منویی از غذاهای رژیمی و همچنین 2 بار با انواع نوشیدنی ها برای خوشحالی و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی فراهم کرده است. هتل ابن بطوطه گیت دبی برای کودکان مسافران تور دبی محلی زیبا و تمیز مهیا کرده است تا خانواده در رفاه کامل باشند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد. 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی:

ماساژ ، استخر ۴ فصل برای مسافران تور دبی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سالن بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگه داری از کودک، گیم نت، کلوپ با DJ، بوفه، ۷ رستوران متنوع، ۲ بار، آرایشگاه، فروشگاه، منوهایی رژیمی, فروشگاه, صرافي و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ابن بطوطه گیت دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که در مرکز شهر درمنطقه دیره دبی قرار گرفته است. هتل آواریدبی یک ساختمان ۷۰ طبقه با ۱۷۸ اتاق شیک و زیبا با طراحی مردن و امکانات بالا نظیر  چای ساز – قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان ، مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای ۲ رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی ها و رستوران درخت زیتون، واقع در لابی هتل، ۲۴ ساعت شبانه روز مخصوص مسافران تور دبی می باشد. هتل آواری دبی برای مسافران تور دبی یک استخر برای آب تنی و شنا روی سقف و جکوزی و سالن سونا و ... فراهم کرده است تا مسافران تور دبیبتوانند روز های خوشی را سپری کنند. فرودگاه بین المللی, ایستگاه مترو الرقه و  نهر بسیار به این هتل نزدیک می باشد.

امکانات هتل آواری دبی:

یک استخر برای آب تنی و شنا روی سقف برای مسافران تور دبی , جکوزی, سالن سونا, رستوران درخت زیتون, ۲ رستوران, کرایه اتومبیل، خدمات شاتل (هزینه اضافه)، شاتل فرودگاه (هزینه اضافه)، نرخ ارز ، نگهداری چمدان، خدمات دربان، خدمات سرویس نگهداری از کودکان ، خشکشویی، خدمات اتو، امکانات نشست ،ضیافت، مرکز تجارت ، امکانات اتاق VIP،صندوق امانات و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد. 

 

هتل آونیو دبی

هتل 4 ستاره آونیو یکی از زیبا ترین هتل های دبی می باشد که در خیابان رقه قرار گرفته است.این هتل دارای از 133 اتاق زیبا تشکیل شده  است. در قدیم نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در هتل آوینو فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی فراهم شده است. این هتل دارای یک استخر روبازکه روی پشت بام هتل و یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. هتل آونیو دبی برای کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...برای مسافران تور دبی می باشد.

هتل پولمن مال امارات دبی

زیبا ترین هتل 4 ستاره دبی هتل پولمن مال امارات است که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه سواره تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده و 20 و 15 دقیقه سواره، به ترتیب تا فرودگاه بین المللی و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان برای مسافران تور دبی موجود می باشد اتاق های هتل پولمن مال امارات دبی به چشم اندازه شهر مشرف است که نمای بسیار زیبایی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2004 در منطقه دیره در 8 طبقه بنا گردید. از امتیازات این هتل در بین گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به مراکز تجاری اشاره نمود . همچنین این هتل در کنار فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از 108 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ماهواره، تلویزیون، رادیو، یخچال، حمام، سشوار، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم و ... می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل جواهر گاردن دبی :

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سسونا و جکوزی، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان ،صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی رایگان ،آسانسور ، رستوران، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت وآمد به مراکز خرید رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ،  اینترنت پر سرعت رایگان در همه جای هتل و ...

هتل جواهر گاردن دبی

 

هتل جواهر گاردن دبی

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی خرداد 95

 

تور دبی تابستان 95

 

تور دبی تیر 95

 

تور دبی مرداد 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را برای میهمانان تور دبی دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....

 


مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویدا داون تاون دبی,هتل های 4 ستره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پولمن مال امارات دبی

زیبا ترین هتل 4 ستاره دبی هتل پولمن مال امارات است که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه سواره تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده و 20 و 15 دقیقه سواره، به ترتیب تا فرودگاه بین المللی و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان برای مسافران تور دبی موجود می باشد اتاق های هتل پولمن مال امارات دبی به چشم اندازه شهر مشرف است که نمای بسیار زیبایی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل سان اند اسکای دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های  چهار ستاره دبی هتل سان اند اسکای است که در مرکز دیره دبی قرار دارد. این هتل نزدیکی به بازار و ایستگاه مترو می باشد. یکی از حسن های خوب این هتل سان اند اسکای دبی اتاق های بزرگ هتل می باشد که مسافران تور دبی را بسیار راضی و خشنود نگه می دارد. رستوران این هتل با غذا های متفاوت از جمله غذاهای بین المللی و هندی برای مسافران تور دبی می باشد. خصوصیات کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی و عربی و همچنین فلیپینی صحبت می کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل سفر خوشی را تجربه می کنند.

امکانات هتل سان اند اسکای دبی:

اتاق برای معلولی,مکانی برای سیگار کشیدن مخصوص مسافران تور دبی, اینترنت, سونا و خشک شویی, سالن بدنسازی, استخر, رستوران های خوب و .... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 7 ستاره برج العرب دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 7 ستاره برج العرب می باشد که در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. طراحی و معماری این هتل مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا مجلل دارد.هتل برج العرب دبی را عنوان سنبل جهان عرب به علت طراحی آن می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. از بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی است که مسافران تور دبی و یا هر جای دیگر با دیدن تصویری از این هتل متوجه دبی می شوند.

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از مسافران تور دبی، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و مسافران تور دبی باید از آسانسورهای شیشه ای برای رفتن به این رستوران ها استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل 7 ستاره برج العرب دبی,بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آتلانتیس دبی

_آتلانتیس.jpg

مجلل ترین هتل دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق بسیار زیبا و سوییت های شیک تشکیل شده است. این هتل دارای یک فضای مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های بزرگ و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد.در هتل آتلانتیس تور دبی انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم موجود است.

Atlantis3.jpg

Atlantis2.jpg

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی،گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

Atlantis4.jpg

Atlantis5.jpg

هتل امواج روتانا دبی 

AMWAJ روتانا 3

شیک ترین هتل 5 ستاره دبی هتل امواج روتانا است که در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق لوکس تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو ميکند.

AMWAJ روتانا

AMWAJ روتانا 1

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

AMWAJ روتانا 2

 

 

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

بهترین هتل 4 ستاره دبی هتل آونیو است که در خیابان رقه واقع شده و در مجموع از 133 اتاق مجهز برای مسافران تور دبی نوروز 95 تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی نوروز 95وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. این هتل برای مسافران تور دبی نوروز 95 کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

هتل آونیو دبی1

هتل آونیو دبی2

هتل آونیو دبی3

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تاایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیهال دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های 3 ستاره دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارکید دبی

_ارکید_دبی.jpg

یکی از هتل های خوب دبی هتل 3 ستاره ارکید است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است.هتل ارکید دارای 84 اتاق بسیار شیک است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد.فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا فرودگاه 5 دقیقه است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.با تور دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

_ارکید_دبی1.jpg

2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا,اینترنت و...

_ارکید_دبی3.jpg

_ارکید_دبی4.jpg

هتل آتلانتیس دبی

_آتلانتیس.jpg

مجلل ترین هتل دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق بسیار زیبا و سوییت های شیک تشکیل شده است. این هتل دارای یک فضای مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های بزرگ و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد.در هتل آتلانتیس تور دبی انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم موجود است.

Atlantis3.jpg

Atlantis2.jpg

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی،گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

Atlantis4.jpg

Atlantis5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg

 


هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانان سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند.

_روتانا1.jpg

_روتانا_2.jpg

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، خدمات خانه داری،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،  سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

_روتانا_3.JPEG

_روتانا_4.jpg

_روتانا_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جا اوشن ویو دبی

_جا_اوشن_ویو_دبی_1.jpg

هتل جا اوشن ویو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از 342 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی هستند. این هتل دبی همچنین دارای یک باشگاه مجهز می باشد تا میهمانان تور دبی بتوانند در آن به تمرینات ورزشی پرداخته و بعد از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ بهره ببرند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. فاصله این هتل تا مارینا مال 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه رانندگی می باشد. 

آدرس هتل جا اوشن ویو دبی : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach Residence, Dubai 26500, United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

 رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_جا_اوشن_ویو_دبی_2.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_3.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_4.jpg

 

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی زمستان 94

 

تور دبی دی 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگرانتور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج دبی,هتل های پنج ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 94

تور دبی آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند حیات یکی از بهترین هتلهای دبی در باغ زیبا و چشم نوازی قرار دارد که دارای 14 رستوران  و کافه  است و امکان استفاده از چشمه آبگرم هم در هتل وجود دارد . اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن آراسته شده اند .هتل گرند حیات دبی یک هتل بسیار عالی و با کیفیت است که خواهان و دوست داران بسیاری دارد. این هتل حدود ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است .هتل دارای فروشگاه هایی است که تمام چیزهایی که در تور دبی ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را دارند.رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می دهند. البته کباب های این هتل بسیار مشهور است که توصیه می کنیم در تور دبی 94 یک بار هم که شده از آن  امتحان کنید. هتل گرند حیات تنها ۱۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و همچنین میتوانید از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می توانند در تور دبی شهریور 94 اوقات خوشی را در آن سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کورنیش در دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی تابستان 94 را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی رویایی کرده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ وحش دبي يکي از نقاط ديدني و قدیمی دبی است که ساليانه تعدادي زيادي از گردشگران از مناطق داخل و خارج امارات را به سوی خود جذب میکند. اين باغ وحش در منطقه زيباي جميرا واقع شده‌است. در اينجا از گونه‌هاي نادر شامپانزه و گربه وحشي عربي نگهداري مي‌شود. گونه هایی از پستانداران، پرندگان، خزندگان و ماهي‌ها در اين باغ وحش زندگي مي‌کنند.این باغ وحش همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر به جز روزهای سه‌شنبه برای بازدید مسافران تور دبی باز می باشد که هزینه‌ آن 2 درهم برای بزرگسالان و کودکان است .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,مکان های دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل یورک اینترنشنال دبی

هتل یورک اینترنشنال تور دبی در قلب منطقه‌ی تجاری دبی واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 111 اتاق و سوئیت دارد. همه اتاق های هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. در فاصله 10 کیلومتری از هتل ( 20 دقیقه) فرودگاه بین‏ المللی دبی قرار گرفته است. مرکز دبی و مرکز تجارت جهانی ۱۰ دقیقه و بازار منسوجات و خیابان کامپیوتر تنها چند قدم با هتل مسافران تور دبی فاصله دارد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، استخر روباز، سونا، آسانسور، گاوصندوق، بار، مجهز به سیستم تهویه، انبار بار و چمدان، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی برای مسافران تور دبی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر تریا هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر اتاق بیلیارد هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر لابی هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر هتل یورک اینترنشنال دبی

تصویر اتاق هتل یورک اینترنشنال دبی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل یورک اینترنشنال دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل جمیرا کریک ساید دبی

هتل جمیرا کریک ساید تور دبی در فاصله 5 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره دبی می باشد. این  هتل مجموعا 292 اتاق دارد. وسایل نقلیه عمومی به این هتل نزدیک می باشد. سیتی سنتر دیره و فستیوال سیتی سنتر فاصله بسیار کمی با این هتل دارند. در فاصله 18 دقیقه ای از این هتل مرکز بین المللی مالی و سرمایه گذاری مسافران تور دبی واقع شده است.  و نیز در فاصله 15 دقیقه ای از هتل مرکز خرید دبی مال و برج الخلیفه  قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری،مجهز به سیستم تهویه، گرمایش، استخر سرباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اینترنت وای فای، فروشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گاوصندوق برای مسافران تور دبی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر استخر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر اتاق هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر اتاق هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر هتل جمیرا کریک ساید دبی

تصویر اتاق هتل جمیرا کریک ساید دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا کریک ساید دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 7 ستاره تور دبی می باشد. این هتل مانند بادبان کشتی طراحی شده است. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت دارد. یکی از 10 رستوران برتر دنیا که المهرا نام دارد در این هتل ساخته شده که در آن آکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا برای مسافران تور دبی وجود دارد. گرچه این هتل به عنوان سنبل جهان عرب معرفی شده ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. این هتل دارای رستوران های مختلفی است که در بالای هتل قرار گرفته اند و برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده نمود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، پذیرایی، خوش آمد گویی، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلاب رایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس برای مسافرانتور دبی، پیشخدمت اختصاصی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر رستوران هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر اتاق هتل برج العرب دبی

تصویر هتل برج العرب دبی

تصویر لابی هتل برج العرب دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس تور دبی در جزیره نخل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل 23 طبقه مجموعا 1600 اتاق و سوییت دارد. در 3 کیلومتری هتل باشگاه گلف Emirates و در فاصله 20 دقیقه ای از آن بازار دبی قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه از هتل آتلانتیس و مسافران تور دبی فاصله دارد. در هتل آتلانتیس یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان وجود دارد.

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین گلف برای مسافران تور دبی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، سرویس اینترنت وایرلس، آسانسور، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق برای مسافران تور دبی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر لابی هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر لابی هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر اتاق هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر اتاق هتل آتلانتیس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره تور دبی می  باشد. این هتل مجموعا 301 اتاق دارد. انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود در رستوران هتل به میهمانان تور دبی ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند. مرکز شهر دبي در 12 کيلومتری هتل و فرودگاه بين المللي شهر در 30 کيلومتری آن قرار دارد. در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک سرو می شود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل برای مسافران تور دبی، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، خدمات نگهداری از اطفال، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری برای میافران تور دبی، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر لابی هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر تریا هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر اتاق هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر اتاق هتل امواج روتانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امواج روتانا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در ۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی  تور دبی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 275 اتاق و سوییت دارد. در این هتل یک اتاق جلسه مجهز برای دسترسی میهمانان وجود دارد. پارکینگ و گاراژ نیز در این هتل برای میهمانانتور دبی فراهم می باشد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیس و دهکده‌ی ایرلندی در فاصله چند دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه دیره با این هتل و مسافران تور دبی 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، خدمات نگهداری از اطفال، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، سرویس کرایه اتومبیل مسافران تور دبی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر لابی هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر سالن ضیافت هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر استخر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر اتاق هتل ال بوستان روتانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال بوستان روتانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره هیلتون جمیرا یکی از بهترین و لوکسترین هتلهای پنج ستاره دبی می باشد که از هتل های زنجیره ای هیلتن است و در سال 2000 در منطقه جمیرا واقع شده است  . این هتل زیبا و مجلل هیلتن جمیرا با محیطی دوستانه توام با مدرنیست همه روزه پذیرای مسافران تور دبی می باشد ، این هتل داراي سیصدوهشتادونه اتاق مي باشد که شامل اتاقهای استاندارد،اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای متنوع و مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری ، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد و کلیه اتاق ها مجهز به اینترنت ، تلویزیون ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سشوار و تلفن هستند.این هتل ساحل اختصاصی دارد و با رستورانهاوفروشگاههای متنوع خود رضایت مسافرین تور دبی را فراهم می آورد. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر است.

امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ،  ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ،خدمات تورها ، فکس و کپی  ومرکز تجارت، اینترنت ، تلویزیون ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سشوار و تلفن، استخر ، سونا ، بوتیک ، تسهیلات خدمات مسافرتی ، لابی بزرگ ، ۵ آسانسور ، سالن بدنسازی ، کافی شاپ ، سالن آرایش ، تسهیلات اجاره ماشین ، رستوران  ، پذیرش شبانه روزی ،  اتاقهای پاک و بدون سیگار ، گاوصندوق.

 

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

رستوران هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

باشگاه هتل هیلتون جمیرا دبی

مطالب مرتبط:
هتل هیلتون جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل پنج ستاره فیر مونت دبی درزمینی بسیار بزرگ در سال 2002 در 34 طبقه در خیابان شیخ زاید بنا شد. فیر مونت تقریبا در تمام نقاط توریستی جهان و کشورهای صاحب سبک هتل های مجلل با استانداردهای بالا احداث نموده و مدیریت می کند.امکانات بی بدیل و اتاقهای منحصر بفرد این اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا ساخته است. این هتل در خیابان شیخ رشید است و تا فرودگاه دبی و نزدیکی 10 دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی  و  مرکز همایشهای بین المللی  و  مترو نزدیک می باشد . این هتل دارای 394 اتاق لوکس با چشم انداز زیبا و 128 سوئیت و پنت هاوس شاهانه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به  اینترنت، لب تاپ، ایرکاندیشن، تلویزیون ماهواره، رادیو،تلفن، یخچال می باشند

امکانات هتل فیر مونت دبی

 سونا، ماهواره، فیلم، اینترنت، سوکت کامپیوتر، پارکینگ، بیلیارد، فضای سبز، تلفن بین الملل، اتاق های مرتبط، ضبط صوت، تلویزیون، رستوران، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، فضای بازی کودک، حمام داخل اتاقیخجال فریزر، رستوران فضای باز، امکانات چای و قهوه، اتاق کار، زمین تنیس، مرکز خرید، خشک شویی، کافی شاپ، آرایشگاه، صندوق امانات اختصاصی، سشوار، اتاق ملاقات، ساحل اختصاصی،تهویه مطبوع، سالن ورزش، استخر سرپوشیده، محل استراحت در فضای باز، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، ، چایخانه سنتی، مینی بار

 

هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

اتاق هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

اتاق هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

رستوران هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

استخر هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

باشگاه هتل فیر مونت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیر مونت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل 5 ستاره شانگری لا دبی در موقعیت مکانی بسیار مناسبی است چون در مرکز شهر است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ،فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چهل دقیقه بوده و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده است.    

هتل شانگری لا دبی 704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی دارد که تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند. اقامت در این هتل رویایی باعث آرامش و رفاه مسافران تور دبی می شود.

امکانات هتل شانگری لا دبی

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ.

 هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

لابی هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

اتاق هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

رستوران هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

استخر هتل شانگری لا دبی

 

مطالب مرتبط:


هتل شانگری لا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل دارای 441 اتاق است که اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های منعددی می باشد که مسافران تور دبی می توانند با آرامش خاطر در آنجا خرید کنند . این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 کگیلومتر فاصله دارد و ایستگاه مترو در چند قدمی آن است .  این هتل با امکانات کامل رفاهی و تفریحی پذیرای گردشگران تور دبی می باشد.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی

استخر روباز ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، 5 رستران لوکس ، بار ، کافی شاپ ، کلاب کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن کنفرانس و ... 

 

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

 

هتل مدیا روتانا دبی

لابی هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

اتاق هتل مدیا روتانا دبی

مطالب مرتبط:
هتل مدیا روتانا دبی


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدیا روتانا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد