نوشته شده توسط : سیمین

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و بسته  به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و لحظات شادی را توریست های تور کیش بر روی اب به ارمغان خواهد اورد. برای استفاده از فلای بورد کیش هیچ نگرانی برای کسانی که تا به حال تجربه این ورزش را نداشته اند 30 دقیقه اموزش داده خواهد شد. 

 

جت اسکی در جزیره کیش

جت اسکی از ورزش های بسیار هیجان انگیز آبی است که همه ساله گردشگران زیادی را در تور کیشبه خود جذب کرده است . جت اسکی در اصل نام یک وسیله آبی است که نخستین بار توسط کمپانی ژاپنی کاوازاکی به بازار ارایه  شد.

اگرمی خواهید در تور کیش از این وسیله جذاب استفاده کنید باید به چند نکته توجه داشت :

به هر خانواده یا گروه بیش از یک دستگاه جت اسکی اجاره داده نمی شود

مطالعه درست و کامل کردن فرم اجاره جت اسکی

هر جت اسکی حداکثر 2 نفر ظرفیت دارد و افراد سنگین وزن باید به تنهایی جت سوار شوند

 عدم انجام هرگونه مانور آکروباتیک و خطرناک از جمله دور درجا زدن

به افراد کمتر از ۲۰ سال جت اسکی اجاره داده نمی شود مگر با همراهی مربی کلوپ و یا به همراهی همراه بالای بیست سال.

باید با هرگونه شناور صد متر فاصله داشته باشید.

 آقایان با پوشش شلوارک و نهایتا با مایو پاچه دار و خانمها از لباس بادگیری که کلوپ در اختیار آنان می گذارد تا لباس هاشان خیس نشود میتوانند استفاده کنند

 پرداخت هزینه جت اسکی و گرو گذاشتن کارت ملی و یا مبلغ یکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عیب های فنی دستگاه به عهده کلوپ می باشد، و ضمانت دریافتی بابت جبران قسمتی از خساراتی که ناشی از عدم توجه اجاره کننده و احیانا تصادفات و یا جریمه  است میباشد).

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جمیرا بیچ دبی


هتل جمیرا بیچ دبی واقع در جمیرا دبی می باشد این هتل زیبا و مجلل با طراحی خاص و زیبا که نمایشی از همکاری عناصر طبیعی مانند آب , خاک , آتش و باد می باشد و دارای  600 اتاق رو به دریا با منظره زیبای هتل برج العرب و سوئیت و همچنین 19 ویلا با استخر های اختصاصی در کنار ساحل میباشد که شامل 12 زمین با باغ های بسیار زیباست. هتل جمیرا بیچ دبی نزدیک  به پارک آبی وایلدوادی، رستوران های بین المللی و  دارای ساحلی منحصر بفرد واقع است. و همین طور رستوران هتل با طراحی زیبا در داخل هتل و یکی در فضای باز با بالکنی بزرگ و زیبا با منظره ی درخت های جنگلی و جوی بسیار زیبا که از کنار آن میگذرد زیبایی آن را دوچندان کرده است طراحی شده است.اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار مهیج و دل پذیر می باشد.

  



امکانات هتل جمیرا بیچ دبی : 
صبحانه مجلل ، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی ،دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ، اینترنت پر سرعت در اتاقها و تمامی فضای هتل برای میهمانان تور دبی رایگان می باشد  پارک آبی رایگان , و سرویس رایگان به مرکز خرید امارات مال، پارکینگ خصوصی رایگان (رزرو در مورد نیاز)، نگهداری از کودک، و همچنین ترانسفر اختصاصی مجلل رفت و برگشت با هزینه  رایگان برای مسافران تور دبی در نظر گرفته شده است
 

 

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی با دو کیلومتر ساحل اختصاصی و همه اتاق ها با بالکنی اختصاصی منظره ای مشرف به دریای خلیج فارس یکی از لوکس ترین و شیک  ترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد با رستوران هایی دارای انواع غذاها از سراسر جهان برای مسافران تور دبی  می باشد.

 

خدمات هتل القصر دبی :

این هتل خدمات بزرگی همچون استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز و دارای پارک آبی و تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره نمود. کارکنان ای هتل به چند زبان روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی مسلط می باشند و مسافران تور دبی به راحتی می توانند با انها صحبت کنند

 

  

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی ازهتل های 5 ستاره مشهد با فاصله ی نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مشهد در زیباترین خیابان شهر و نزدیک به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای تمامی امکانات  تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان، اينترنت وايرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد از قبیل: رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... برای میهمانان  محترم تور مشهد می باشد.هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بهاست و هم چنین اقامت بالاي 5 شب  شامل يك شب اقامت رايگان در هتل بین المللی قصر مشهد مي باشد. 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول دارای بهترین موقعیت در نزدیکی میدان تقسیم که قلب مدرن استانبول به شمار میرود و 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با احتیاجات انان ، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار  مسافران تور استانبول  قرار داده است.

 

خدمات هتل کریستال استانبول

دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،مرکز تفریحی مجهز که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا هست.با پرسنلی مجرب که تمام تلاش خود را می کنند تا مسافران تور استانبول سفری دل نشین و راحتی را داشته باشند در اطرافهتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان می باشد همچنین  ایستگاه های نزدیک تراموا و اتوبوس، دسترسی به اقصی نقاط شهر را آسان ساخته اند و این موقعیت هتل یکی از ویژگی برتر برای انتخاب این هتل برای اقامت میهمانان تور استانبول می باشد

هتل میم استانبول

یکی از هتل های خوب و زیبای استانبول هتل 4 ستاره میم استانبول است که در منطقه نیسنتاسی استانبول قرار گرفته است.هتل میم استانبول دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز و با امکانات مناسب و عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. کارکنان این هتل خوش رفتار و مسلط به زبان انگلیسی می باشند که از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میماستانبول در مجاورت میدان تقسیم و کاخ دلمابه می باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی 10 کیلومتر فاصله دارد. رستوران گائودی هتل میم استانبول دارای منو غذاهای بین المللی و ترکی برای مسافران تور استانبول می با شد . در این هتل کافه بار بسیار خوب که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشند.

 

امکانات هتل میم استانبول:

محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور استانبول ، فکس و کپی, اینترنت, خدمات خانه داری, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی, رستوران, کافه, بار و.... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تمنوس بدروم ترکیه

هتل تمنوس بدروم ترکیه، هتلی 4 ستاره واقع در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم می باشد و برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.هتل با طراحی شیک و منحصر به فرد خود دارای ۲۴ اتاق ، ۱ و ۲ تخته و استاندارد  با امکاناتی کامل و لوکس که به درخواست میهمانان تور ترکیه برای انها اماده می شود.

 

امکانات هتل تمنوس بدروم ترکیه :

 تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،زمين گلف،مینی بار، صرافی،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته ،وای فای رایگان،ارائه خدمات نگهداری از اطفال ،اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، وخدمات رفاهی شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار نیز در اختیار میهمانان تور ترکیه میگذارند.

هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه است که در ۱۴کیلومتری آلانیا ترکیه قرار گرفته است. هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه دارای ۱۱۵اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن, همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل نظیر حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن ،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, بالکنی با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است و مسافران تور ترکیه با خارج شدن از اتاق های خود می توانند به ساحل زیبای هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه بروند. این هتل نوشیدنیهای الکلی و غیر الکلی را در کنار هم برای مسافران تور ترکیه سرو می کند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی بوده وبرخی گوشتهای ارائه شده از نظر شرعی قابل استفاده نمی باشد ولی گوشتهای حلال نیز در جای هتل های آلانیا ترکیه یافت می شود. این هتل ۳۵ کیلومتری تا فرودگاه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه:

 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی مخصوص مسافران تور ترکیه  ،سونا و جکوزی ، ماساژ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ودر مرکز شهر استانبول در منطقه تقسیم ودر میان مراکز خرید استانبولقرار گرفته است .هتل یورو پلازا 4 ستاره مجموعا دارای ۱۵۸ اتاق برای گردشگران تور استانبول دارد که از این تعداد، ۱۱۷ اتاق آن استاندارد، ۳۹ اتاق ویژه و ۲ سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.این هتل دارای موقعیت عالی برای گردشگران و علاقه مندان تور استانبول می باشد.

خدمات اتاق ها:

تمامی اتاق ها شامل  تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم  می باشند و اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن می باشد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا دراستانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است, در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید.

هتل یورو پلازا با استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مسافران تور استانبول باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل یورو پلازا استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، که دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و هم اکنون بزرگترین هتل ایران و اولین هتل آترویوم، بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد. هتل 5 ستاره بین المللی قصر توانسته حداکثر رضایتمندی را در زمینه آسایش و امکانات که هدف نهایی کادر هتل می باشد از مسافران تور مشهد جلب نماید.از آنجا که هتل قصر طلایی استانداردهای روز دنیا را رعایت نموده و فضای مطلوب را برای عزیزان فراهم آورده، توانسته عنوان تنها هتل برتر را در کشورمان به دوش بکشد. اختصاص ۵۰۰۰ متر مربع زمین و بیست طبقه، و با دارا بودن امکاناتی ویژه و معماری فوق العاده از ویژگی های این هتل می باشد. 

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

اتاق های تک نفره، دونفره، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت پذیرای مهمانان تور مشهد عزیز است تا بتوانند خاطره وصف ناپذیر همراه با نمای دید به حرم چشم نواز آقا علی بن موسی الرضا(ع)  برای خود به ارمغان ببرند.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد همچون بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات،  مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد ۵ رستوران و کافی شاپ،آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر با معماری فوق العاده و  ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی از کیفیت آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز تور مشهد می باشد. سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل می باشد. پارکينگ سرپوشيده با ظرفيت بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتومبيل جهت رفاه حال مسافران محترم تور مشهد طراحی شده است.

 

 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد  از حرم ۵ دقيقه با ماشين و ۲۰ دقيقه پياده  مي باشد. این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل الماس مشهد

هتل  الماس مشهد در مجاورت بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) در خیابان امام رضا قرار گرفته است. اين هتل 4 ستاره با انواع اتاقها و دارای مجهزترين و مدرنترين امكانات رفاهی و آسايشی با طراحی و معماری نوين، ميهمان نوازی ايرانيان را در فضایی دلنشین به يادگار می گذارد. امکانات این هتل شامل رستوران -wifi- روم سرویس-فست فود-چایخانه سنتی(فضای باز)-لاندری-تاکسی سرویس-خدمات تور-سالن ماساژ آقایان و بانوان-سالن آرایش بانوان-سالن کنفرانس- سالن جلسات -اتاق بازی کودکان-صرافی-کتابخانه-کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دارای پرسنل مجرب که 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور مشهد می باشند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است.این هتل 4 ستاره در مجموع دارای 172 اتاق می باشد.این هتل در کنار دریا واقع شده است و یک سالن کنفرانس نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. همچنین یک صرافی برای دسترسی گردشگران در نظر گرفته شده است. فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار،صندوق،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه مسافران تور آنتالیا واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  مجموعا دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است  .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :

ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

                                    

 

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش هتلی 5 ستاره که در قلب جزیره کیش و با معماری منحصر به فرد می باشد که در سال 1375 احداث شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره قرار گرفته این  هتل  تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. این هتل دارای 128 اتاق می باشد که خدمات تمامی اتاق ها صبحانه و ناهار بوفه، استقبال فرودگاه، استخر و سونا و جکوزی، تخفیفات گردشکری و عصرانه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به مسافران تور کیش  دارد. 

امکانات هتل ایران کیش:

از جمله امکانات هتل می توان به سالن همایش ،سالن بدنسازی ،استخر, رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ ، صندوق امانات اختصاصی ،اینترنت رایگان ، سیستم تلفن VOIP ، سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره ، لاندری ۲۴ ساعته ، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه اشاره نمود. مسافران با انتخاب هتل ایران کیش سفر خوشی را سپری می کنند.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرارگرفته است. این هتل 5 ستاره در مجموع 100 سوئیت که همگی بر روی دریا قرار گرفته و دارای کف شیشه ای ‎که گردشگران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی بهم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به نمایش درآورده است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ برای میهمانان تور کیش فراهم آید.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ ، ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ 

 


مسافران عزیز با انتخاب هتل ترنج کیش سفر خوشی را سپری می کنید.‏ ‏ ‏ 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میراکل آنتالیا

هتل میراکل آنتالیا در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر 11 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک 14 کیلومتر فاصله دارد. هتل میراکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید . 

امکانات هتل میراکل آنتالیا :

هتل میراکل آنتالیا که برای گردشگران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری ،کشتی ،قایق رانی ،اسکی روآب ،تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافران تور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به آنتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت،گاو صندوق ،صندلی ،سشوار،تلویزیون ،حمام و وان می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

چتر بازی در آنتالیا 

توریستان تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا محسوب می شود که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. توریستان تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال ماروج روتانا دبی

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی واقع در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مقابل برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبیتا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط ارام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها وفروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای میهمانان تور دبی فراهم می سازد.

امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی:

استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، باغ ، فروشگاه هاي متعدد ، صرافي ، سالن کنفرانس مجهز ، اجاره اتومبيل ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، رستورانهای متعدد ، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی ، ماساژ و اسپا ، محوطه حمام آفتاب ، کافه استخر ، بار ، ترانسفر فرودگاهی ، ساحل و مراکز خرید و ... از جمله امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی برای گردشگران به شمار می رود .

 

مطالب مرتبط:

 

تور دبی تابستان 95    

 

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال ماروج روتانا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه  آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و  توجه مسافرانتور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95    

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نمای برج خلیفه دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رادیسون رویال مسکو روسیه

هتل رادیسون رویال مسکو روسیه از زیبا ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که از یک طرف به رودخانه مسکوروسیه و از طرف دیگر به کاخ سفید مشرف است. هتل رادیسون رویال مسکو روسیه دارای ۵۰۵ اتاق شیک و زیبا ،۳۸ آپارتمان که هر کدام از امکانات بالاییو در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. هتل رادیسون رویال مسکو روسیه دارای قایق های تفریحی بزرگ و اختصاصی می باشد که مسافران تور تور روسیه را برای مکان های دیدنی مسکو مانند کلیسای جامع مسکوروسیه و کاخ کرملین جابه جا می کند. 5 رستوران این هتل دارای انواع غذاهای محلی ، اروپایی و آمریکایی مخصوص مسافران تور روسیه است. استخر آب گرم ،جکوزی, وسایل ورزشی از امکانات تفریخی این هتل می باشد که در اختیار مسافران تور روسیهاست. هتل رادیسون رویال مسکو روسیه به مکان های دیدنی مسکو از جمله میدان سرخ ،کاخ کرملین ، تئاتر بولشوی و نگارخانه ترتیاکوف نزدیک می باشد.

امکانات هتل رادیسون رویال مسکو روسیه:

5 رستوران, بار, کافی شاپ, استخر آب گرم ،جکوزی, وسایل ورزشی, قایق های تفریحی مخصوص مسافران تور روسیه, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل, خشکشویی, سالن کنفرانس مجهز, بیلیارد, سالن بدن سازی و ... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل متروپل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره روسیه هتل متروپل مسکو می باشد که در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است. از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد.هتل متروپل روسیه تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به آنجا بروند. هتل دارای ۳۳۸ اتاق شیک، سوئیت های مختلف و مجلل برای مسافران تور روسیه می باشد.طراحی اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد. همه­ ی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام و کفش های راحتی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضا های هتل در دسترس مسافران تور روسیه قرار دارد.

امکانات هتل متروپل مسکو روسیه:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس وفتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی مخصوص مسافران تور روسیه، فروشگاه هدیه و سوغات، امکانات اتاق VIP, زنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی)و ... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی که داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره آنتالیا می باشد که در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای 512 اتاق و سوییت شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند تمامی اتاق ها مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها و دارای اینترنت, مینی بار, سشوار و ... بوده و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای انواع رستوران های مختلف با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و بین المللی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.  کافی شاپ این هتل در مجاورت ساحل و در کنار استخر است و دارای انواع نوشیدنی ها و دسر ها برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل منظره زیبایی رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. از هتل اورنج کانتی آنتالیا تا مرکز شهر کمر پیاده 5 دقیقه و تا فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی به آنجا بروند. در کنار این هتل نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه برگزار می شود. کودکان مسافران تور آنتالیا می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ, سالن ورزشی, استخر, کلاب و ... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات  هتل اورنج کانتی آنتالیا:

رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی, استخر سر پوشیده و روباز, حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا, سالن ورزشی, کلاب, کافی شاپ, بار, استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل و .... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد که در کنار بازار مرجان کیش قرار گرفته است. هتل دیدنیهای کیش دارای 28 سوئیت خوب و تمیز با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران معروف این هتل دارای موسیقی زنده می باشدکه همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. از امکانات دیگر هتل دیدنیهای کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد. مسافران تور کیش با هزینه کمی می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده مخصوص مسافران تور کیش، لاندري، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب و تمیز دبی می باشد که در نزدیکی مرکز ال قریر و باشگاه گلف امارات دبی قرار گرفته است. هتل صدف دبی  دارای ۴۵ اتاق تمیز و مرتب است که همگی دارای فضایی آرام و مدرن با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از خدمات این هتل فروشگاه هاي متعدد, آرايشگاه زیبایی, بيليارد, ماساژ درمانی, ترانسفر فرودگاه و .. که مخصوص مسافران تور دبی می باشد. هتل صدف دبی در نزدیکی بازار مرشید و گلد سوک معروف دبی قرار دارد و ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل می باشد که با کمی پیاده روی مسافران تور دبی به آن می رسند و همچنین با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید.

 

امکانات هتل صدف دبی:

پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، رختشوی خانه، مرکز تجاری، رستوران، ماساژ، خدمات تورها, بیلیارد و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره کیش است که بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل هلیا کیش دارای ۶۲ اتاق شیک و مدرن و با امکانات تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی ،آلارم بیدار باش, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.  رستوران ای هتل دارای منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی و همچنین کافی شاپ این هتل در فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش در خدمت مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل هلیا کیش:

 اجاره ماشین, رستوران, کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, فضای سرسبز  و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیلتون باتومی گرجستان

هتل هیلتون باتومی گرجستان یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های گرجستان است که در مرکز شهر باتومیگرجستان قرار دارد. هتل هیلتون باتومی گرجستان دارای 247 اتاق شیک و مجلل است که تمامی اتاق های هتل مستقیما به کافه ای راه دارد که صبح و ظهر و عصر انواع صبحانه و میان وعده و عصرانه سرو می شود و هر اتاق دارای امکانات عالی مانند سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار, لپ تاپ, تراس بسیار زیبا، تلفن، تلویزیون،  ویدئو مرکزی و... که در اختیار مسافران تور گرجستان می باشد. از امکانات ویژه هتل هیلتون باتومی گرجستان ،پذیرش پیش ازموقع ،استخر سرپوشیده،امکانات ورزشی، کافی‌شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و … مخصوص مسافران تور گرجستان می باشد و همچنین زبان مورد استفاده در هتل گرجی , انگلیسی, آلمانی, فرانسوی , اسپانیولی و روسی می باشد. زمان ورود به این هتل ساعت 15:00 و زمان خروج از این هتل ساعت 12:00 می باشد. از هتل هیلتون باتومی گرجستان تا ساحل دریای سیاه تنها 200 متر و تا پارک 6 متر و فقط 100 متر و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد.

 

امکانات هتل هیلتون باتومی گرجستان:

پذیرش پیش ازموقع ،استخر سرپوشیده،امکانات ورزشی، کافی‌شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها, رستوران, ماساژ درمانی مخصوص مسافران تور گرجستان , کرایه اتومبیل, بار و ... برای مسافران تور گرجستان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور گرجستان شهریور 95

 تور گرجستان تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون باتومی گرجستان,هتل های گرجستان,بهترین هتل های گرجستان,هتل های خوب گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل تا میدان تقسیم 80 متر، تا ایستگاه مترو 60 متر و تا ایستگاه اتوبوس 120 متر فاصله دارد و به همین دلیل گردشگران تور استانبول می توانند از این هتل به آسانی به مراکز خرید معروف و جاهای دیدنی دسترسی پیدا نمایند. هتل لیون دارای 104 اتاق بزرگ و زیبا می باشد که اندازه استاندارد آن ها 25 متر مربع می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم رایگان می باشد و مکانی دنج و راحت که آرامش را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد . 

امکانات هتل لیون استانبول :

رستوران ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری کودکان، صندوق امانات، ورود حیوانات، رستوران فضای باز، کافی شاپ فضای باز، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، ورزش های آبی غیر موتوری ، ورزش های آبی موتوری، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، کافی نت و ...

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیون استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. و یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد که مجهز به  تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و اینترنت آزاد می باشند. در اطراف هتل تعداد زیادی از بوتیک ها، رستوران ها و بارها در دسترس است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی تراموا و مترو قرار دارد از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید.

آدرس هتل کریستال استانبول : Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه , رستوران , فکس/فتوکپی , خشکشویی , تبدیل ارز , اسانسور و ...
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل تور کیش به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش جزء هتل های تک ستاره کیش محسوب می شود و در یک منطقه نظامی خارج از شهر واقع گردیده است. این هتل بیشتر شبیه به یک مسافر خانه است و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی می باشد. مسافران تور کیش تنها در لابی هتل می توانند از اینترنت بهره ببرند. این هتل امکاناتی را برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره کیش روبروی بازار زیتون قرار دارد. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. یک رستوران مشترک برای استفاده هر دو ساختمان این هتل وجود دارد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش دسترسی بسیار خوب آن به دریا و بازار ها می باشد .

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی در شمار هتل های  3 ستاره دبی قرار دارد و درست روبروی رودخانه واقع شده است از این رو مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل برای مسافران تور دبی نمایان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو باعث جلب توجه گردشگران تور دبی به این هتل گردیده است تا بتوانند با هزینه ای بسیار اندک به دیگر نقاط مختلف دبی سفر کنند. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده است و دارای 142 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در طبقه دهم این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

امکانات هتل سنت جورج دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، روم سرویس شبانه روزی، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در قلب شهر دبی و منطقه دیره واقع شده است و یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است از این رو مورد توجه مسافران تور دبی قرار دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها 10 دقیقه می باشد . از امتیازات این هتل برای مسافران تور دبی می توان به سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی بوده  و پارک ساحلی الممزر که تفرجگاهی بی نظیر می باشد ، اشاره نمود . هتل دارای 80 اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار می باشد که در شرایطی استاندارد و فضایی بکر و راحت آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی,هتل های 4 ستاره دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش_1.jpg

هتل ستاره طلایی کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل کمی از مراکز خرید دور است از این رو امکانی که هتل برای میهمانان گرامی تور کیش خود قرار داده سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران تور کیش را فراهم میکند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش به برخی از مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است از جمله پارک آهوان که فاصله کمی تا این هتل دارد.  این هتل از آرامش بسیار خوبی برخوردار است و و مهیمانان تور کیش می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش_2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_3.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_4.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_5.jpg

 

 

هتل سان رایز کیش

 

 

هتل سان رایز کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل سان رایز از 4 طبقه تشکیل شده است و در هر طبقه 8 الی 10 سوئیت 1 تا 3 خوابه وجود دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت سبب گردیده تا هتل مورد توجه گردشگران تور کیش واقع شود. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار دارد. در کل فاصله این هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

 

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 امکانات هتل سان رایز کیش :

 

لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مرجان کیش

بازار مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش در پشت سواحل مرجان با وسعت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع  احداث شده و یکی از شیک ترین بازارهای جزیره  به شمار می رود این مرکز خرید همچنین در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر واقع شده است. مجتمع تجاری سیاحتی مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ متر مربع، در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. معماري اين مرکز خرید بسیار جذاب و منحصر بفرد مي‌باشد که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی می باشد.

بازار مرجان کیش از ۲۶۰ واحد تجاری و اداری تشکیل شده است که ۱۳۴ واحد آن فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. که گردشگران تور کیش می توانند از آن ها دیدن نمایند.

بازار مرجان از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها در نظر گردشگران تور کیش دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار مرجان کیش,مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. این هتل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین تشکیل شده است. این هتل اقامتی خوب و سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد.

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیدهسالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانساستخر روباز, یوگا, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافیپارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر برای میهمانان تور آنتالیا , اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, بوفه صبحانه و ...

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع گردیده است ، این هتل یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در ساحلی بسیار زیبا واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد و تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . می باشد . در رستوران های این هتل انواع غذاهای خوشمزه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. هتل آکا آنتدون آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. 

 امکانات هتل آکا آنتدون آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، سونا ، جکوزی ، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام ترکی و بخار، امکانات جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ،کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا ،  فروشگاه در هتل و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکا آنتدون آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()