نوشته شده توسط : سیمین

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد که در کنار بازار مرجان کیش قرار گرفته است. هتل دیدنیهای کیش دارای 28 سوئیت خوب و تمیز با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران معروف این هتل دارای موسیقی زنده می باشدکه همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. از امکانات دیگر هتل دیدنیهای کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد. مسافران تور کیش با هزینه کمی می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده مخصوص مسافران تور کیش، لاندري، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب و تمیز دبی می باشد که در نزدیکی مرکز ال قریر و باشگاه گلف امارات دبی قرار گرفته است. هتل صدف دبی  دارای ۴۵ اتاق تمیز و مرتب است که همگی دارای فضایی آرام و مدرن با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از خدمات این هتل فروشگاه هاي متعدد, آرايشگاه زیبایی, بيليارد, ماساژ درمانی, ترانسفر فرودگاه و .. که مخصوص مسافران تور دبی می باشد. هتل صدف دبی در نزدیکی بازار مرشید و گلد سوک معروف دبی قرار دارد و ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل می باشد که با کمی پیاده روی مسافران تور دبی به آن می رسند و همچنین با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید.

 

امکانات هتل صدف دبی:

پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، رختشوی خانه، مرکز تجاری، رستوران، ماساژ، خدمات تورها, بیلیارد و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره کیش است که بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل هلیا کیش دارای ۶۲ اتاق شیک و مدرن و با امکانات تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی ،آلارم بیدار باش, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.  رستوران ای هتل دارای منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی و همچنین کافی شاپ این هتل در فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش در خدمت مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل هلیا کیش:

 اجاره ماشین, رستوران, کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, فضای سرسبز  و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیلتون باتومی گرجستان

هتل هیلتون باتومی گرجستان یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های گرجستان است که در مرکز شهر باتومیگرجستان قرار دارد. هتل هیلتون باتومی گرجستان دارای 247 اتاق شیک و مجلل است که تمامی اتاق های هتل مستقیما به کافه ای راه دارد که صبح و ظهر و عصر انواع صبحانه و میان وعده و عصرانه سرو می شود و هر اتاق دارای امکانات عالی مانند سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار, لپ تاپ, تراس بسیار زیبا، تلفن، تلویزیون،  ویدئو مرکزی و... که در اختیار مسافران تور گرجستان می باشد. از امکانات ویژه هتل هیلتون باتومی گرجستان ،پذیرش پیش ازموقع ،استخر سرپوشیده،امکانات ورزشی، کافی‌شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و … مخصوص مسافران تور گرجستان می باشد و همچنین زبان مورد استفاده در هتل گرجی , انگلیسی, آلمانی, فرانسوی , اسپانیولی و روسی می باشد. زمان ورود به این هتل ساعت 15:00 و زمان خروج از این هتل ساعت 12:00 می باشد. از هتل هیلتون باتومی گرجستان تا ساحل دریای سیاه تنها 200 متر و تا پارک 6 متر و فقط 100 متر و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد.

 

امکانات هتل هیلتون باتومی گرجستان:

پذیرش پیش ازموقع ،استخر سرپوشیده،امکانات ورزشی، کافی‌شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها, رستوران, ماساژ درمانی مخصوص مسافران تور گرجستان , کرایه اتومبیل, بار و ... برای مسافران تور گرجستان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور گرجستان شهریور 95

 تور گرجستان تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون باتومی گرجستان,هتل های گرجستان,بهترین هتل های گرجستان,هتل های خوب گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل تا میدان تقسیم 80 متر، تا ایستگاه مترو 60 متر و تا ایستگاه اتوبوس 120 متر فاصله دارد و به همین دلیل گردشگران تور استانبول می توانند از این هتل به آسانی به مراکز خرید معروف و جاهای دیدنی دسترسی پیدا نمایند. هتل لیون دارای 104 اتاق بزرگ و زیبا می باشد که اندازه استاندارد آن ها 25 متر مربع می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم رایگان می باشد و مکانی دنج و راحت که آرامش را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد . 

امکانات هتل لیون استانبول :

رستوران ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری کودکان، صندوق امانات، ورود حیوانات، رستوران فضای باز، کافی شاپ فضای باز، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، ورزش های آبی غیر موتوری ، ورزش های آبی موتوری، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، کافی نت و ...

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیون استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. و یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد که مجهز به  تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و اینترنت آزاد می باشند. در اطراف هتل تعداد زیادی از بوتیک ها، رستوران ها و بارها در دسترس است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی تراموا و مترو قرار دارد از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید.

آدرس هتل کریستال استانبول : Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه , رستوران , فکس/فتوکپی , خشکشویی , تبدیل ارز , اسانسور و ...
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل تور کیش به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش جزء هتل های تک ستاره کیش محسوب می شود و در یک منطقه نظامی خارج از شهر واقع گردیده است. این هتل بیشتر شبیه به یک مسافر خانه است و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی می باشد. مسافران تور کیش تنها در لابی هتل می توانند از اینترنت بهره ببرند. این هتل امکاناتی را برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره کیش روبروی بازار زیتون قرار دارد. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. یک رستوران مشترک برای استفاده هر دو ساختمان این هتل وجود دارد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش دسترسی بسیار خوب آن به دریا و بازار ها می باشد .

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی در شمار هتل های  3 ستاره دبی قرار دارد و درست روبروی رودخانه واقع شده است از این رو مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل برای مسافران تور دبی نمایان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو باعث جلب توجه گردشگران تور دبی به این هتل گردیده است تا بتوانند با هزینه ای بسیار اندک به دیگر نقاط مختلف دبی سفر کنند. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده است و دارای 142 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در طبقه دهم این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

امکانات هتل سنت جورج دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، روم سرویس شبانه روزی، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()