نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش هتلی 5 ستاره که در قلب جزیره کیش و با معماری منحصر به فرد می باشد که در سال 1375 احداث شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره قرار گرفته این  هتل  تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. این هتل دارای 128 اتاق می باشد که خدمات تمامی اتاق ها صبحانه و ناهار بوفه، استقبال فرودگاه، استخر و سونا و جکوزی، تخفیفات گردشکری و عصرانه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به مسافران تور کیش  دارد. 

امکانات هتل ایران کیش:

از جمله امکانات هتل می توان به سالن همایش ،سالن بدنسازی ،استخر, رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ ، صندوق امانات اختصاصی ،اینترنت رایگان ، سیستم تلفن VOIP ، سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره ، لاندری ۲۴ ساعته ، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه اشاره نمود. مسافران با انتخاب هتل ایران کیش سفر خوشی را سپری می کنند.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرارگرفته است. این هتل 5 ستاره در مجموع 100 سوئیت که همگی بر روی دریا قرار گرفته و دارای کف شیشه ای ‎که گردشگران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی بهم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به نمایش درآورده است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ برای میهمانان تور کیش فراهم آید.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ ، ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ 

 


مسافران عزیز با انتخاب هتل ترنج کیش سفر خوشی را سپری می کنید.‏ ‏ ‏ 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میراکل آنتالیا

هتل میراکل آنتالیا در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر 11 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک 14 کیلومتر فاصله دارد. هتل میراکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید . 

امکانات هتل میراکل آنتالیا :

هتل میراکل آنتالیا که برای گردشگران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری ،کشتی ،قایق رانی ،اسکی روآب ،تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافران تور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به آنتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت،گاو صندوق ،صندلی ،سشوار،تلویزیون ،حمام و وان می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

چتر بازی در آنتالیا 

توریستان تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا محسوب می شود که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. توریستان تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال ماروج روتانا دبی

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی واقع در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مقابل برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبیتا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط ارام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها وفروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای میهمانان تور دبی فراهم می سازد.

امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی:

استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، باغ ، فروشگاه هاي متعدد ، صرافي ، سالن کنفرانس مجهز ، اجاره اتومبيل ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، رستورانهای متعدد ، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی ، ماساژ و اسپا ، محوطه حمام آفتاب ، کافه استخر ، بار ، ترانسفر فرودگاهی ، ساحل و مراکز خرید و ... از جمله امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی برای گردشگران به شمار می رود .

 

مطالب مرتبط:

 

تور دبی تابستان 95    

 

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال ماروج روتانا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه  آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و  توجه مسافرانتور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95    

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نمای برج خلیفه دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رادیسون رویال مسکو روسیه

هتل رادیسون رویال مسکو روسیه از زیبا ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که از یک طرف به رودخانه مسکوروسیه و از طرف دیگر به کاخ سفید مشرف است. هتل رادیسون رویال مسکو روسیه دارای ۵۰۵ اتاق شیک و زیبا ،۳۸ آپارتمان که هر کدام از امکانات بالاییو در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. هتل رادیسون رویال مسکو روسیه دارای قایق های تفریحی بزرگ و اختصاصی می باشد که مسافران تور تور روسیه را برای مکان های دیدنی مسکو مانند کلیسای جامع مسکوروسیه و کاخ کرملین جابه جا می کند. 5 رستوران این هتل دارای انواع غذاهای محلی ، اروپایی و آمریکایی مخصوص مسافران تور روسیه است. استخر آب گرم ،جکوزی, وسایل ورزشی از امکانات تفریخی این هتل می باشد که در اختیار مسافران تور روسیهاست. هتل رادیسون رویال مسکو روسیه به مکان های دیدنی مسکو از جمله میدان سرخ ،کاخ کرملین ، تئاتر بولشوی و نگارخانه ترتیاکوف نزدیک می باشد.

امکانات هتل رادیسون رویال مسکو روسیه:

5 رستوران, بار, کافی شاپ, استخر آب گرم ،جکوزی, وسایل ورزشی, قایق های تفریحی مخصوص مسافران تور روسیه, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل, خشکشویی, سالن کنفرانس مجهز, بیلیارد, سالن بدن سازی و ... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل متروپل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره روسیه هتل متروپل مسکو می باشد که در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است. از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد.هتل متروپل روسیه تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به آنجا بروند. هتل دارای ۳۳۸ اتاق شیک، سوئیت های مختلف و مجلل برای مسافران تور روسیه می باشد.طراحی اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد. همه­ ی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام و کفش های راحتی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضا های هتل در دسترس مسافران تور روسیه قرار دارد.

امکانات هتل متروپل مسکو روسیه:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس وفتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی مخصوص مسافران تور روسیه، فروشگاه هدیه و سوغات، امکانات اتاق VIP, زنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی)و ... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی که داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره آنتالیا می باشد که در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای 512 اتاق و سوییت شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند تمامی اتاق ها مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها و دارای اینترنت, مینی بار, سشوار و ... بوده و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای انواع رستوران های مختلف با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و بین المللی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.  کافی شاپ این هتل در مجاورت ساحل و در کنار استخر است و دارای انواع نوشیدنی ها و دسر ها برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل منظره زیبایی رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. از هتل اورنج کانتی آنتالیا تا مرکز شهر کمر پیاده 5 دقیقه و تا فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی به آنجا بروند. در کنار این هتل نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه برگزار می شود. کودکان مسافران تور آنتالیا می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ, سالن ورزشی, استخر, کلاب و ... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات  هتل اورنج کانتی آنتالیا:

رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی, استخر سر پوشیده و روباز, حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا, سالن ورزشی, کلاب, کافی شاپ, بار, استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل و .... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()