نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. 

 

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند. رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ونیزیا پالاس آنتالیا در سال 2003 میلادی در زمینی به مساحت 100000 متر مربع در منطقه کندو احداث شده است. این هتل در فاصله 15 کیلو متری فرودگاه آنتالیا و در 20 کیلو متری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در مجموع 536 اتاق و سوییت دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.  

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_4.jpg

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل 3 ستاره ساحلی کریستال آنتالیا در یکی از شهرهای زیبای ترکیه است. این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل کریستال آنتالیا:

هتل ساحلی کریستال دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  و منحصر به فرد تزئین شده است. اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهز می باشد. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان تور آنتالیا می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند.

از جمله خدمات هتل ساحلی کریستال می توان به ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، خدمات تورها ، خشکشویی ، دستگاههای خودکار فروش نوشابه ، سرویس اتو شلوار ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، منوهای رژیمی وکرایه اتومبیل اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ساحلی کریستال آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل شنی مدیترانه در ترکیه است که هیچ ساختمانی به جز یک کافی شاپ در امتداد آن دیده نمی شود. یک گونه در حال انقراض لاک پشت سرگنده در این منطقه تولید مثل می کند. دهکده مجاور پاتارا زادگاه سنت نیکولاس، اسقف بیزانسی قرن چهاردهم بود که بعدها به افسانه بابانوئل بدل شد. مسافران تور ترکیه در ساحل پاتارا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زوریخ استانبول

از هتل های 4 ستاره خوب و شیک استانبول هتل زوریخ است که به هتل زوریخ, مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار” بسیار نزدیک است. هتل زوریخ استانبول دارای 126 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی نظیر: ماهواره, اینترنت, چایی ساز, قهوه ساز و ... نیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که برای راحتی مسافران تور استانبول فراهم کرده است. هتل زوریخ استانبول دارای هتل دیگری در داخل خودش است و همچنین در اطراف این هتل انواع مغازه ها و رستوران تا مسافران تور استانبول با کمی قدم زدن از آنجا دیدن نمایند. چایخانه سنتی این هتل بسیار زیبا و دل چسب است و برای اوقات فراعت مسافران تور استانبول بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور استانبول، چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد, سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل آزیاده استانبول

 هتل 4 ستاره آزیاده جزو بهترین هتل های استانبول می باشد که نزدیک منطقه سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 106 اتاق های خوب تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند به آنجا بروند. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل اینترنت پر سرعتی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد. 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت پر سرعت، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال وینگس آنتالیا

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رویال وینگز است که در نزدیکی ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال وینگز آنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن و با تجهیزات کامل و بالکنی با چشم انداز فوق العاده در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از ویژگی های خوب هتل رویال وینگز آنتالیا ترانسفر فرودگاهی, نزدیک به مرکز شهر آنتالیا و کرایه اتومبیل مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل از انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها برای مسافرانتور آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رویال وینگز آنتالیا پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی) و از همه مهم تر کتابخانه ای با انواع کتاب های برای علاقه مندان به مطالعه می باشد و مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است که این هتل را از بقیه هتل های دیگر متمایز می کند. مسافرانتور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه، کتابخانه, ماساژ برای مسافران تور آنتالیا ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی, رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی, بار, رانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل سیام الگانس آنتالیا

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیام الگانس است که در ساحل دیدنی مدیترانه آنتالیا می باشد.هتل سیام الگانس آنتالیا دارای ۳۲۲ اتاق،اتاق های خانوادگی و سوئیت مجلل می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی عالی و همچنین اتاقی مخصوص معلولین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای خدمات 24 ساعته و خدمات خانه داری می باشد. کافی شاپ هتل سیام الگانس آنتالیا دارای نوشیدنی های متنوع و انواع دسر ها و 9 رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوب مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. از امکانات تفریحی این هتل سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ می باشد تا مسافران تور آنتالیااوقات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا مخصوص مسافران تور آنتالیا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی, اینترنت, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل دلفین امپریال است که این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است. هتل دلفین امپریال آنتالیا دارای 12 طبقه لوکس و با  زیر بنا، ۵۴ هزار متر و 650 اتاق شیک و مدرن در 3 سال پیش ساخته شده است. ساحل لارا جزء جاذبه های گردشگری این هتل به شمار می آید و مسافران تور آنتالیامی توانند به سرف آب تنی و آفتاب گرفتن به این ساحل زیبا بروند. از امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا می توان گفت سرسره های آبی برای کودکان و نوجوانان, اتاق بازی کودکان, استخر, سونا, ماساژ و آب گرم مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران های این هتل شامل منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. وای فای رایگان در برخی مکان های این هتل می توانید در اختیار داشته باشید. 

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سونا, ماساژ, باشگاه ورزشی برای مسافران تور آنتالیا , سالن جلسه, سالن همایش, سالن جشن, رستوران های متفاوت,  فروشگاه, سرسره های آبی، اتاق های بازی, آب گرم, استخر, اینترنت, ترانسفر, کرایه اتومبیل, خدمات خانه داری, محل نگه داری کودکان, کافی شاپ با انواع دسر و نوشیدنی, بار و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل قفقاز ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

 

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل ساین ایروان ارمنستان

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل سایندر است که در 1 کیلومتری میدان جمهموری در ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل دارای 176 اتاق خوب است که اتاق ها مجهز به  مینی بار، سشوار، حمام، تلویزیون برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل تا پارک انگلیس 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار 3/5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ایروان 1 کیلومتر است. در لابی این هتل وای فای رایگان مخصوص مسافران تور ارمنستان موجود است. این هتل امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ارمنستان می گذارد.

امکانات هتل ساین ایروان ارمنستان

تراس، سوناف باشگاه، اسپاف ماساژ، استخر سرپوشیده، حمام اسپرینگ مخصوص مسافران تور ارمنستان،کتابخانه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، عابربانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، اتق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، مرکز بیزنس، آسانسور، روزنامه، پارکینگ(با هزینه) و.... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()